مطالب آموزشی

گودبرداری و قالب بندی

نحوه قالب بندی و گود برداری استخر و نکات قابل توجه همین زمینه و ایجاد واتر استاپ
آموزش های تخصصی ایجاد استخر 1398/04/10 2577 3

گودبرداری و قالب بندی با توجه به فضا و کاربرد آن استخر انجام می گیرد.در بتن ریزی یک نکته مهم این است که عمق قالب دیوار ها حداقل 30 سانت در نظر گرفته می شود که در صورت نصب چراغ های توکار ،مشکلی ایجاد نگردد.نکته دیگر در بتن ریزی،اجرای تاسیسات و لوله کشی های کف و دیواره ها است که باید قبل از قالب ریزی نصب شوند.نکته دیگر نصب واتر استاپ است.

واتراستاپ بتن چیست ؟ واتراستاپ هایی که برای آب بندی انواع درزهای بتن کاربرد دارند در سه سیستم تزریق ، پی وی سی PVC، واتراستاپ های منبسط شونده بنتونیتی وجود دارند.  هر یک از این واتراستاپ های بتن دارای معایب و مزایای زیادی می باشند. واتراستاپ های پی وی سی در دو نوع حفره دار و تخت برای درزهای انبساطی و اجرایی وجود دارند.همچنین این واتراستاپ ها در عرض و ضخامت های مختلفی وجود دارند. واتراستاپ های پی وی سی بسته به محل کاربرد در دو نوع واتراستاپ های کف خواب و دیواری تولید می شوند. واتراستاپ های PVC از نظر عرض و ضخامت دارای انواع متفاوتی می باشند.

این واتر استاپ ها در کنج های پایین استخر قرار داده می شود تا باعث گردد که استخر مانند یک کاسه یک تکه دیده شود و کنج و درزی برای نفوذ وجود نداشته باشد.در استخر ها از واتر استاپ هایی با عرض 25 یا 30 سانت استفاده می شود که به میل گرد ها یا شبکه های کف و دیوار استخر بسته می شود و بعد عمل بتن ریزی انجام می شود.

برترین مطالب آموزشی

نحوه قالب بندی و گود برداری استخر و نکات قابل توجه همین زمینه و ایجاد واتر استاپ
آموزش های تخصصی ایجاد استخر
1398/04/10 2577
نگهداری و مراقبت از کاشی های استخر، از وظایفی است که در صورت نادیده گرفتن آن باعث به وجود آمدن مخاطرات و ضرر هایی می شود؛ زیرا اگر در محوطه‌ی استخر خطر یا آلودگی وجود داشته باشد جان افراد را تهدید می نماید. برای افزایش طول عمر کاشی ها و پیشگری از خطر های احتمالی می توان اقداماتی انجام داد.
آموزش های تخصصی ایجاد استخر
1398/07/01 2540
پودر بندکشی ، محصولی است پایه سیمانی متشکل از مواد شیمیایی آلی و پودرهای معـدنی که باعث ایجاد اتصال محکم و یکنواخت بین کاشی ها می شود
آموزش های تخصصی حوزه کاشی و سرامیک
1398/03/18 2391
تاریخ ثبت:1398/04/10
موضوع: آموزش های تخصصی ایجاد استخر
تعداد بازدید:2577


تا کنون دیدگاهی نوشته نشده، اولین نفر باشید که دیدگاهش را بیان می کند.

دیدگاه شما

کاربر گرامی خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:
• لطفا فارسی تایپ کنید و با حروف لاتین (فینگلیش) ننویسید.
• دیدگاه های ارائه شده پس از بازبینی منتشر می‌شود.
• آدرس ایمیل در سایت نمایش داده نمی شود.